tiistai 5. heinäkuuta 2011

Olen matkoilla, mutta työmaata valvova isäni kertoi puhelimessa salaoja- ja viemäritarvikkeiden saapuneen tontille.

Juttelin runkourakoitsijoiden tilanteesta Jussi Pajulahden kanssa. Urakoitsijoiden A ja B osalta ei ollut uutta tietoa. Sen sijaan Jussi ehdotti, että lähettäisin tarjouspyynnön vielä yhdelle yritykselle, ”urakoitsija C:lle”.

Olin pyytänyt Jussilta vinkkejä myös rappaustöitä tekevien urakoitsijoiden suhteen ja sovimme, että hän lähettää minulle yhteystietoja. Jussi sanoi, että yksi näistä hänen rappauskontakteistaan urakoi parhaillaan ”avaimet käteen”-kohdetta heidän materiaaleistaan ja sanoi kysyvänsä tältä mahdollisuutta tarjota runkourakkaa myös minulle, mutta epäili heidän olevan kiinni nyt käynnissä olevissa töissään pidempään, kuin minä voin odottaa. Tämä urakoitsija tekee Jussin mukaan tarvittaessa laajoja kokonaisuuksia ja työn jälki on hyvää. Harmi, että heidän aikansa ei taida riittää minun talooni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti